Рекомендації для педагогів щодо відношення до невстигаючих учнів
Дата: 09.02.2022 10:52
Кількість переглядів: 71
Рекомендації для педагогів щодо відношення до невстигаючих учнів
- Якщо здобувач освіти опинився в несподіваній ситуації «запитання — відповідь», дайте йому можливість підготуватися та обміркувати відповідь.
- Бажано, щоб здобувач освіти відповідав не усно, а письмово.
- Не примушуйте невстигаючих учнів відповідати на новий, тільки-но засвоєний на уроці матеріал, відкладіть опитування на наступний урок, дайте учневі можливість опрацювати його вдома.
- Шляхом правильної тактики опитувань і заохочень (не лише оцінкою, а й зауваженнями типу «відмінно», «молодець», «розумниця» тощо) формуйте в учня впевненість у власних силах, у своїх знаннях, у можливості вчитися; ця впевненість допоможе учневі в екстремальних, стресових ситуаціях іспитів, контрольних, олімпіад тощо.
- Тактовно оцінюйте невдачі учня, адже він сам дуже болісно їх сприймає.
- Під час підготовки відповіді давайте час для перевірки та виправлення написаного.
- Якомога менше відволікайте учня, його увагу, створюйте спокійні, сприятливі умови для навчання.